W naszym przedszkolu pracuje zespół wykwalifikowanych specjalistów, których pasja i zaangażowanie w edukację sprawiają, że dzieci mogą rozwijać się w bezpiecznej, pełnej radości i wsparcia atmosferze.
Właścicielka przedszkola, nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, nauczyciel geografii, przyrody, wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej, a także terapeuta dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera. Ukończyła kurs z zakresu organizacji i zarządzania oświatą, co pozwala jej skutecznie prowadzić przedszkole EkoSkrzat od 2011 roku. Katarzyna z pasją wdraża edukację ekologiczną, kładąc duży nacisk na rozwój świadomości przyrodniczej wśród dzieci. Stworzyła przedszkole, które łączy troskę o indywidualny rozwój maluchów z dbałością o ich kontakt z naturą.
Współwłaściciel przedszkola, psycholog, odpowiedzialny za rozwój infrastruktury, organizację administracyjną i marketingową placówki. Jako psycholog, Daniel doskonale rozumie, jak ważne jest stworzenie odpowiednich warunków do rozwoju dzieci w zdrowym, wspierającym środowisku. Jego doświadczenie w zarządzaniu oraz pasja do tworzenia przestrzeni sprzyjającej rozwojowi dzieci pozwalają mu wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które wspierają edukację, komfort oraz bezpieczeństwo przedszkolaków.
Dyrektor przedszkola, nauczyciel dyplomowany, trener systemu EPR Doświadczona nauczycielka wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, która z pasją rozwija swoje umiejętności i kompetencje zawodowe. Jest również autorką warsztatów i publikacji dla nauczycieli, a jej wiedza obejmuje szeroki zakres metod pracy, w tym nowoczesne podejście do edukacji włączającej. W swojej pracy szczególnie stawia na rozwój kadry pedagogicznej, organizując liczne szkolenia i wsparcie dla nauczycieli. W 2017 roku została laureatką nagrody Prezydenta Miasta Krakowa za szczególne osiągnięcia w pracy dydaktycznej.
Wicedyrektor, nauczyciel mianowany, nauczyciel wychowania przedszkolnego i terapeuta pedagogiczny, posiadający kwalifikacje do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych. Pracowała z dziećmi z autyzmem oraz prowadziła grupy integracyjne. Stosuje różnorodne metody terapeutyczne, takie jak pedagogika zabawy, Metoda Dobrego Startu, czy bajkoterapia, dbając o wszechstronny rozwój dzieci.
Nauczyciel mianowany, nauczyciel wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, terapeuta pedagogiczny oraz oligofrenopedagog. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz w prowadzeniu zajęć rewalidacyjnych. Specjalizuje się w takich obszarach jak TUS dla dzieci z zaburzeniami rozwoju, Diagnoza i Terapia Ręki, a także wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce, według programu opartego na integracji odruchów dr Sally Goddard. Z pasją rozwija swoje umiejętności w zakresie pedagogiki alternatywnej, szczególnie metody Montessori.
Nauczyciel mianowany, absolwentka pedagogiki społeczno-opiekuńczej oraz pedagogiki przedszkolnej z zarządzaniem przedszkolem. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z trudnościami wychowawczymi. Aktywnie uczestniczy w ogólnopolskich projektach edukacyjnych, angażując się w odkrywanie indywidualnego potencjału każdego dziecka. W swojej pracy wykorzystuje metody takie jak Pozytywna Dyscyplina oraz Metoda Ruchu Rozwijającego Sherborne, stawiając na indywidualne podejście do każdego dziecka, jego uzdolnień i predyspozycji. Jej praca to prawdziwa pasja, która przynosi satysfakcję i inspirację, pomagając maluchom w pełni rozwinąć ich możliwości.
Terapeuta integracji sensorycznej, oligofrenopedagog, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej (SI). Ukończyła specjalistyczne studia w zakresie diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała jako terapeuta SI i pedagog specjalny, mając na koncie również wieloletnie zajęcia z dogoterapii. Agnieszka tworzy własne pomoce dydaktyczne, dostosowane do indywidualnych potrzeb dzieci, i nieustannie poszerza wiedzę na kursach i konferencjach. Wspiera rozwój dzieci ze spektrum autyzmu oraz z niepełnosprawnością intelektualną.
Pomoc nauczyciela, studentka pedagogiki przedszkolnej, aspirująca do roli nauczyciela. Zainteresowana badaniem ryzyka dysleksji u dzieci, wykazuje niezwykłą empatię i ciepło w codziennej pracy. Dzięki swojemu zaangażowaniu, potrafi rozproszyć każdy dziecięcy smutek i z łatwością buduje relacje oparte na zaufaniu. Wiktoria, zawsze otwarta na nowe wyzwania, stara się rozbudzać w dzieciach ciekawość świata, jednocześnie tworząc przyjazną i pełną wsparcia atmosferę.
Nauczyciel wychowania przedszkolnego i specjalistka w zakresie opieki nad dzieckiem. Posiada także wykształcenie z pedagogiki resocjalizacyjnej. Instruktor teatralny oraz inicjatorka autorskiego projektu „Mały Artysta”, który wzbogaca edukację teatralną dzieci. Karina z pasją wykorzystuje różnorodne metody pracy, wzbogacając je o autorskie pomysły, które budują w dzieciach pewność siebie i rozwijają ich kreatywność. Regularnie podnosi swoje kwalifikacje na kursach, takich jak „Umuzykalnianie dzieci metodą Carla Orffa” i „Praca z dziećmi metodą badawczą”. Stawia na rozwój umiejętności matematycznych, wykorzystując metodę E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, oraz rozbudza zainteresowanie nauką czytania, sięgając po elementy metod J. Cieszyńskiej oraz I. Majchrzak.
Nauczyciel wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, ponadto nauczyciel rytmiki, tańca oraz gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej. Doskonały organizator przedszkolnych uroczystości, wycieczek i wydarzeń, które angażują dzieci i rozwijają ich zainteresowania. W pracy z dziećmi wykorzystuje metody oparte na ruchu, wzbogacając zajęcia o elementy jogi i ćwiczeń rozwijających motorykę. Z sukcesami prowadziła grupę cheerleaderską. Dzięki swojej energii i pasji Iwona tworzy zajęcia pełne radości i aktywności, inspirując dzieci do zdrowego i aktywnego trybu życia. Doskonały organizator przedszkolnych uroczystości, wycieczek i wydarzeń, które angażują dzieci i rozwijają ich zainteresowania.
Psycholog Absolwentka Psychologii Stosowanej, specjalizująca się w pracy z dziećmi z zaburzeniami zachowania i autyzmem. Jej otwartość i łatwość nawiązywania kontaktu z dziećmi sprawiają, że praca jest dla niej źródłem radości i motywacji do dalszego rozwoju zawodowego.
Neurologopeda, logopeda ogólny, filolog polski Specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w terapii logopedycznej, współtwórczyni Ośrodka Terapeutyczno-Rozwojowego LOGOMOTYWA w Krakowie. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z opóźnionym rozwojem mowy, afazją, dysleksją, wadami wymowy, a także z dziećmi dwujęzycznymi i ze spektrum autyzmu. Prowadzi zajęcia stymulujące rozwój językowy i wczesną naukę czytania metodą sylabową. Aleksandra z pasją udziela konsultacji neurologopedycznych w ramach projektu „Latająca Poradnia”, wspierając dzieci i rodziców z polskich rodzin za granicą.
Muzykoterapeutka i pasjonatka muzyki afrykańskiej Od lat prowadzi warsztaty bębniarskie dla dzieci i młodzieży, rozwijając ich muzyczną wyobraźnię i wrażliwość. Jako założycielka warszawskiego zespołu bębniarskiego Mali oraz dziecięcej formacji perkusyjnej Mała Wataha w Krakowie, regularnie współpracuje z instytucjami kulturalnymi, organizując różnorodne wydarzenia muzyczne. W przedszkolu Katarzyna współorganizuje proces kształcenia, pełniąc ważną rolę terapeutyczną. Otacza wsparciem dzieci, które potrzebują dodatkowej opieki, a dzięki pracy z rytmem i dźwiękiem tworzy atmosferę sprzyjającą ich wszechstronnemu rozwojowi.
Pedagog specjalny, oligofrenopedagog, logopeda Specjalistka w pracy z dziećmi z autyzmem oraz zaburzeniami rozwoju. Posiada liczne kwalifikacje z zakresu rewalidacji, integracji sensorycznej oraz alternatywnych metod komunikacji, takich jak Makaton. Z zaangażowaniem wspiera dzieci w ich indywidualnym rozwoju.
Pedagog specjalny, absolwentka studiów z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej. Doświadczenie nabywała w pracy z dziećmi w żłobku, gdzie z powodzeniem wspierała ich rozwój emocjonalny i społeczny. Posiada doskonałe wyczucie pedagogiczne oraz umiejętność trafnej diagnozy, co pozwala jej skutecznie dostosowywać metody pracy do indywidualnych potrzeb maluchów. Szczególnie skupia się na obserwacji dziecka, co pozwala jej w porę zauważyć wszelkie trudności i wyzwania, z jakimi może się ono mierzyć. Z pełnym zaangażowaniem wspiera rozwój dzieci, pomagając im w pokonywaniu trudności i w pełni rozwijać ich potencjał.
Pomoc nauczyciela Absolwentka liceum ogólnokształcącego z doświadczeniem zdobytym podczas pracy w szkole podstawowej jako pomoc nauczyciela oraz w wychowywaniu własnych dzieci. Ukończyła kursy „Trudne zachowania dzieci – jak wspierać najmłodszych w radzeniu sobie z emocjami” oraz „Praca z dzieckiem z autyzmem i zespołem Aspergera w przedszkolu”. Energiczna, zorganizowana i zawsze uśmiechnięta, Bernadeta zapewnia dzieciom poczucie bezpieczeństwa i ciepła. Jej zainteresowania ogrodnictwem i przyrodą przekładają się na ciekawe zajęcia, które inspirują dzieci do poznawania natury.
Pomoc nauczyciela Tatiana z ogromnym zaangażowaniem wspiera nauczycieli i dzieci w codziennych przedszkolnych wyzwaniach. Dzięki swojemu pogodnemu usposobieniu i empatii, buduje z dziećmi pełne zaufania relacje, zapewniając im poczucie bezpieczeństwa i wsparcie. Chętnie uczestniczy w zajęciach edukacyjnych i kreatywnych, pomagając najmłodszym odkrywać świat w przyjaznej i radosnej atmosferze.